Yangiliklar

Array
    [ID] => 3838
    [~ID] => 3838
    [~CODE] => o-zsanoatqurilishbank-j-p-morgan-tomonidan-tashkil-etilgan-emerging-markets-credit-conference-anjuma
    [XML_ID] => 3838
    [~XML_ID] => 3838
    [~NAME] => Oʻzsanoatqurilishbank J.P.Morgan tomonidan tashkil etilgan «Emerging Markets Credit Conference» anjumanida ishtirok etdi
    [TAGS] =>
        )
    [~PREVIEW_PICTURE] => 8388
    [DETAIL_TEXT] =>

Oʻzsanoatqurilishbank joriy yilning 21-23-sentyabr kunlari dunyoning yetakchi investitsion banklaridan biri - J.P.Morgan tomonidan tashkil etilgan „Emerging Markets Credit Conference“ anjumanida onlayn tarzda ishtirok etdi. Bunda Bankning xalqaro kapital bozorlarida investitsiyaviy jozibadorligini oshirish maqsadi koʻzda tutildi.

Mazkur tadbir doirasida bank va investorlar hamda investitsiyaviy va boshqaruv kompaniyalari oʻrtasida yakkama-yakka uchrashuvlar tashkil etildi. Oʻzaro muzokaralarda mamlakat moliya sektorida amalga oshirilayotgan oʻzgarishlar haqida investitsion hamjamiyatni keng xabardor qilish maqsadida moliyaviy natijalar va yangi mahsulotlar muhokama etildi.

Anjuman ishida xalqaro investitsion jamgʻarmalar, portfel investorlar hamda «Banco Finantia», «Julius Baer & Co, Ltd», «Prince Street Cap Mgt Inc», «T.Rowe Price International Ltd», «Baillie Gifford & Co», «Bank J. Safra Sarasin (Bahamas) Ltd», «Legal and General Investment Management», «Sovcombank», «Aegon Asset Management», «Blueorchard Finance Limited», «Fidelity Managementand Research» kabi boshqaruv kompaniyalari vakillari ishtirok etdi.

Tadbir davomida taqdimot materiallari taqdim etilib, ular doirasida istiqbolli masalalar, jumladan, salohiyatli investorlar bilan oʻzaro manfaatli sheriklik aloqalarini oʻrnatishning muhim jihatlari muhokama etildi. Bu esa, oʻz navbatida, xalqaro biznes hamjamiyatining Oʻzsanoatqurilishbankka nisbatan ishonchini oshirib, uning tashqi moliya bozoridagi mavqeiga ijobiy taʼsir koʻrsatadi.

Oʻtkazilgan onlayn uchrashuvlar natijalariga koʻra, Oʻzsanoatqurilishbankning manfaatdor xalqaro investitsion kompaniyalar hamda biznes-akseleratorlar bilan ikki tomonlama hamkorligi yanada kengayishi kutilmoqda.

[~DETAIL_TEXT] =>

Bank Axborot xizmati

[DETAIL_PICTURE] => Array ( [ID] => 8389 [TIMESTAMP_X] => 24.09.2021 12:27:55 [MODULE_ID] => iblock [HEIGHT] => 675 [WIDTH] => 1200 [FILE_SIZE] => 220250 [CONTENT_TYPE] => image/jpeg [SUBDIR] => iblock/884 [FILE_NAME] => 8846dba69316d0071591aa9f5f026ba1.jpg [ORIGINAL_NAME] => SQB_JPMorgan.jpg [DESCRIPTION] => [HANDLER_ID] => [EXTERNAL_ID] => 74ddb6e69234cba8d04896c7237b0b4b [VERSION_ORIGINAL_ID] => [META] => [SRC] => /upload/iblock/884/8846dba69316d0071591aa9f5f026ba1.jpg [UNSAFE_SRC] => /upload/iblock/884/8846dba69316d0071591aa9f5f026ba1.jpg [SAFE_SRC] => /upload/iblock/884/8846dba69316d0071591aa9f5f026ba1.jpg [ALT] => Oʻzsanoatqurilishbank J.P.Morgan tomonidan tashkil etilgan «Emerging Markets Credit Conference» anjumanida ishtirok etdi [TITLE] => Oʻzsanoatqurilishbank J.P.Morgan tomonidan tashkil etilgan «Emerging Markets Credit Conference» anjumanida ishtirok etdi ) [~DETAIL_PICTURE] => 8389 [DATE_ACTIVE_FROM] => 24.09.2021 12:25:26 [~DATE_ACTIVE_FROM] => 24.09.2021 12:25:26 [ACTIVE_FROM] => 24.09.2021 12:25:26 [~ACTIVE_FROM] => 24.09.2021 12:25:26 [DATE_ACTIVE_TO] => [~DATE_ACTIVE_TO] => [ACTIVE_TO] => [~ACTIVE_TO] => [SHOW_COUNTER] => 709 [~SHOW_COUNTER] => 709 [SHOW_COUNTER_START] => 24.09.2021 12:34:10 [~SHOW_COUNTER_START] => 24.09.2021 12:34:10 [IBLOCK_TYPE_ID] => content [~IBLOCK_TYPE_ID] => content [IBLOCK_ID] => 2 [~IBLOCK_ID] => 2 [IBLOCK_CODE] => press-center [~IBLOCK_CODE] => press-center [IBLOCK_NAME] => Пресс центр [~IBLOCK_NAME] => Пресс центр [IBLOCK_EXTERNAL_ID] => [~IBLOCK_EXTERNAL_ID] => [DATE_CREATE] => 24.09.2021 12:27:55 [~DATE_CREATE] => 24.09.2021 12:27:55 [CREATED_BY] => 4304 [~CREATED_BY] => 4304 [CREATED_USER_NAME] => [~CREATED_USER_NAME] => [TIMESTAMP_X] => 24.09.2021 12:27:55 [~TIMESTAMP_X] => 24.09.2021 12:27:55 [MODIFIED_BY] => 4304 [~MODIFIED_BY] => 4304 [USER_NAME] => [~USER_NAME] => [IBLOCK_SECTION_ID] => 88 [~IBLOCK_SECTION_ID] => 88 [DETAIL_TEXT_TYPE] => html [~DETAIL_TEXT_TYPE] => html [PREVIEW_TEXT_TYPE] => html [~PREVIEW_TEXT_TYPE] => html [LIST_PAGE_URL] => /press-center/press-center/ [~LIST_PAGE_URL] => /press-center/press-center/ [DETAIL_PAGE_URL] => /press-center/news-uz/o-zsanoatqurilishbank-j-p-morgan-tomonidan-tashkil-etilgan-emerging-markets-credit-conference-anjuma/ [~DETAIL_PAGE_URL] => /press-center/news-uz/o-zsanoatqurilishbank-j-p-morgan-tomonidan-tashkil-etilgan-emerging-markets-credit-conference-anjuma/ [LANG_DIR] => /hr/ [~LANG_DIR] => /hr/ [EXTERNAL_ID] => 3838 [~EXTERNAL_ID] => 3838 [LID] => h2 [~LID] => h2 [NAV_RESULT] => [NAV_CACHED_DATA] => [DISPLAY_ACTIVE_FROM] => 24.09.2021 [IPROPERTY_VALUES] => Array ( [SECTION_META_TITLE] => Oʻzsanoatqurilishbank J.P.Morgan tomonidan tashkil etilgan «Emerging Markets Credit Conference» anjumanida ishtirok etdi [ELEMENT_META_TITLE] => Oʻzsanoatqurilishbank J.P.Morgan tomonidan tashkil etilgan «Emerging Markets Credit Conference» anjumanida ishtirok etdi [ELEMENT_META_KEYWORDS] => Oʻzsanoatqurilishbank J.P.Morgan tomonidan tashkil etilgan «Emerging Markets Credit Conference» anjumanida ishtirok etdi, SQB, SQB Oʻzsanoatqurilishbank J.P.Morgan tomonidan tashkil etilgan «Emerging Markets Credit Conference» anjumanida ishtirok etdi [ELEMENT_META_DESCRIPTION] => ) [FIELDS] => Array ( [ID] => 3838 [CODE] => o-zsanoatqurilishbank-j-p-morgan-tomonidan-tashkil-etilgan-emerging-markets-credit-conference-anjuma [XML_ID] => 3838 [NAME] => Oʻzsanoatqurilishbank J.P.Morgan tomonidan tashkil etilgan «Emerging Markets Credit Conference» anjumanida ishtirok etdi [TAGS] => [SORT] => 500 [PREVIEW_TEXT] => [PREVIEW_PICTURE] => Array ( [ID] => 8388 [TIMESTAMP_X] => 24.09.2021 12:27:55 [MODULE_ID] => iblock [HEIGHT] => 212 [WIDTH] => 307 [FILE_SIZE] => 12491 [CONTENT_TYPE] => image/jpeg [SUBDIR] => iblock/29d [FILE_NAME] => 29d4c245245cfbbfcda098c141910ad7.jpg [ORIGINAL_NAME] => SQB_JPMorgan cover.jpg [DESCRIPTION] => [HANDLER_ID] => [EXTERNAL_ID] => cf902b76cc899ab58e7710081a029dda [VERSION_ORIGINAL_ID] => [META] => [SRC] => /upload/iblock/29d/29d4c245245cfbbfcda098c141910ad7.jpg [UNSAFE_SRC] => /upload/iblock/29d/29d4c245245cfbbfcda098c141910ad7.jpg [SAFE_SRC] => /upload/iblock/29d/29d4c245245cfbbfcda098c141910ad7.jpg [ALT] => Oʻzsanoatqurilishbank J.P.Morgan tomonidan tashkil etilgan «Emerging Markets Credit Conference» anjumanida ishtirok etdi [TITLE] => Oʻzsanoatqurilishbank J.P.Morgan tomonidan tashkil etilgan «Emerging Markets Credit Conference» anjumanida ishtirok etdi ) [DETAIL_TEXT] =>

Bank Axborot xizmati

[DETAIL_PICTURE] => Array ( [ID] => 8389 [TIMESTAMP_X] => 24.09.2021 12:27:55 [MODULE_ID] => iblock [HEIGHT] => 675 [WIDTH] => 1200 [FILE_SIZE] => 220250 [CONTENT_TYPE] => image/jpeg [SUBDIR] => iblock/884 [FILE_NAME] => 8846dba69316d0071591aa9f5f026ba1.jpg [ORIGINAL_NAME] => SQB_JPMorgan.jpg [DESCRIPTION] => [HANDLER_ID] => [EXTERNAL_ID] => 74ddb6e69234cba8d04896c7237b0b4b [VERSION_ORIGINAL_ID] => [META] => [SRC] => /upload/iblock/884/8846dba69316d0071591aa9f5f026ba1.jpg [UNSAFE_SRC] => /upload/iblock/884/8846dba69316d0071591aa9f5f026ba1.jpg [SAFE_SRC] => /upload/iblock/884/8846dba69316d0071591aa9f5f026ba1.jpg [ALT] => Oʻzsanoatqurilishbank J.P.Morgan tomonidan tashkil etilgan «Emerging Markets Credit Conference» anjumanida ishtirok etdi [TITLE] => Oʻzsanoatqurilishbank J.P.Morgan tomonidan tashkil etilgan «Emerging Markets Credit Conference» anjumanida ishtirok etdi ) [DATE_ACTIVE_FROM] => 24.09.2021 12:25:26 [ACTIVE_FROM] => 24.09.2021 12:25:26 [DATE_ACTIVE_TO] => [ACTIVE_TO] => [SHOW_COUNTER] => 709 [SHOW_COUNTER_START] => 24.09.2021 12:34:10 [IBLOCK_TYPE_ID] => content [IBLOCK_ID] => 2 [IBLOCK_CODE] => press-center [IBLOCK_NAME] => Пресс центр [IBLOCK_EXTERNAL_ID] => [DATE_CREATE] => 24.09.2021 12:27:55 [CREATED_BY] => 4304 [CREATED_USER_NAME] => [TIMESTAMP_X] => 24.09.2021 12:27:55 [MODIFIED_BY] => 4304 [USER_NAME] => ) [PROPERTIES] => Array ( [ATT_CONSTRUCTER] => Array ( [ID] => 57 [TIMESTAMP_X] => 2018-07-18 18:20:39 [IBLOCK_ID] => 2 [NAME] => Конструктор [ACTIVE] => Y [SORT] => 500 [CODE] => ATT_CONSTRUCTER [DEFAULT_VALUE] => [PROPERTY_TYPE] => S [ROW_COUNT] => 1 [COL_COUNT] => 30 [LIST_TYPE] => L [MULTIPLE] => N [XML_ID] => [FILE_TYPE] => [MULTIPLE_CNT] => 5 [TMP_ID] => [LINK_IBLOCK_ID] => 0 [WITH_DESCRIPTION] => N [SEARCHABLE] => N [FILTRABLE] => N [IS_REQUIRED] => N [VERSION] => 1 [USER_TYPE] => Marvin255Bxcontent [USER_TYPE_SETTINGS] => Array ( ) [HINT] => [PROPERTY_VALUE_ID] => [VALUE] => [DESCRIPTION] => [VALUE_ENUM] => [VALUE_XML_ID] => [VALUE_SORT] => [~VALUE] => [~DESCRIPTION] => [~NAME] => Конструктор [~DEFAULT_VALUE] => ) [ATT_NUMPHONE] => Array ( [ID] => 58 [TIMESTAMP_X] => 2018-07-18 19:46:37 [IBLOCK_ID] => 2 [NAME] => Телефон номер отдела (вакансии) [ACTIVE] => Y [SORT] => 500 [CODE] => ATT_NUMPHONE [DEFAULT_VALUE] => [PROPERTY_TYPE] => S [ROW_COUNT] => 1 [COL_COUNT] => 30 [LIST_TYPE] => L [MULTIPLE] => N [XML_ID] => [FILE_TYPE] => [MULTIPLE_CNT] => 5 [TMP_ID] => [LINK_IBLOCK_ID] => 0 [WITH_DESCRIPTION] => N [SEARCHABLE] => N [FILTRABLE] => N [IS_REQUIRED] => N [VERSION] => 1 [USER_TYPE] => [USER_TYPE_SETTINGS] => [HINT] => [PROPERTY_VALUE_ID] => [VALUE] => [DESCRIPTION] => [VALUE_ENUM] => [VALUE_XML_ID] => [VALUE_SORT] => [~VALUE] => [~DESCRIPTION] => [~NAME] => Телефон номер отдела (вакансии) [~DEFAULT_VALUE] => ) [ATT_REQUIRMENTS] => Array ( [ID] => 59 [TIMESTAMP_X] => 2018-07-18 19:46:37 [IBLOCK_ID] => 2 [NAME] => ТРЕБОВАНИЯ (вакансии) [ACTIVE] => Y [SORT] => 500 [CODE] => ATT_REQUIRMENTS [DEFAULT_VALUE] => Array ( [TYPE] => HTML [TEXT] => ) [PROPERTY_TYPE] => S [ROW_COUNT] => 1 [COL_COUNT] => 30 [LIST_TYPE] => L [MULTIPLE] => N [XML_ID] => [FILE_TYPE] => [MULTIPLE_CNT] => 5 [TMP_ID] => [LINK_IBLOCK_ID] => 0 [WITH_DESCRIPTION] => N [SEARCHABLE] => N [FILTRABLE] => N [IS_REQUIRED] => N [VERSION] => 1 [USER_TYPE] => HTML [USER_TYPE_SETTINGS] => Array ( [height] => 200 ) [HINT] => [PROPERTY_VALUE_ID] => [VALUE] => [DESCRIPTION] => [VALUE_ENUM] => [VALUE_XML_ID] => [VALUE_SORT] => [~VALUE] => [~DESCRIPTION] => [~NAME] => ТРЕБОВАНИЯ (вакансии) [~DEFAULT_VALUE] => Array ( [TYPE] => HTML [TEXT] => ) ) [ATT_RESPONSIBILITY] => Array ( [ID] => 60 [TIMESTAMP_X] => 2018-07-18 19:46:37 [IBLOCK_ID] => 2 [NAME] => ОБЯЗАННОСТИ (вакансии) [ACTIVE] => Y [SORT] => 500 [CODE] => ATT_RESPONSIBILITY [DEFAULT_VALUE] => Array ( [TYPE] => HTML [TEXT] => ) [PROPERTY_TYPE] => S [ROW_COUNT] => 1 [COL_COUNT] => 30 [LIST_TYPE] => L [MULTIPLE] => N [XML_ID] => [FILE_TYPE] => [MULTIPLE_CNT] => 5 [TMP_ID] => [LINK_IBLOCK_ID] => 0 [WITH_DESCRIPTION] => N [SEARCHABLE] => N [FILTRABLE] => N [IS_REQUIRED] => N [VERSION] => 1 [USER_TYPE] => HTML [USER_TYPE_SETTINGS] => Array ( [height] => 200 ) [HINT] => [PROPERTY_VALUE_ID] => [VALUE] => [DESCRIPTION] => [VALUE_ENUM] => [VALUE_XML_ID] => [VALUE_SORT] => [~VALUE] => [~DESCRIPTION] => [~NAME] => ОБЯЗАННОСТИ (вакансии) [~DEFAULT_VALUE] => Array ( [TYPE] => HTML [TEXT] => ) ) [ATT_POSITION] => Array ( [ID] => 61 [TIMESTAMP_X] => 2021-07-07 21:10:02 [IBLOCK_ID] => 2 [NAME] => Отдел/Департамент [ACTIVE] => Y [SORT] => 500 [CODE] => ATT_POSITION [DEFAULT_VALUE] => [PROPERTY_TYPE] => S [ROW_COUNT] => 1 [COL_COUNT] => 30 [LIST_TYPE] => L [MULTIPLE] => N [XML_ID] => [FILE_TYPE] => [MULTIPLE_CNT] => 5 [TMP_ID] => [LINK_IBLOCK_ID] => 0 [WITH_DESCRIPTION] => N [SEARCHABLE] => N [FILTRABLE] => N [IS_REQUIRED] => N [VERSION] => 1 [USER_TYPE] => [USER_TYPE_SETTINGS] => [HINT] => [PROPERTY_VALUE_ID] => [VALUE] => [DESCRIPTION] => [VALUE_ENUM] => [VALUE_XML_ID] => [VALUE_SORT] => [~VALUE] => [~DESCRIPTION] => [~NAME] => Отдел/Департамент [~DEFAULT_VALUE] => ) [ATT_YOUTUBE] => Array ( [ID] => 62 [TIMESTAMP_X] => 2018-07-20 13:45:30 [IBLOCK_ID] => 2 [NAME] => Видео (youtube ссылка) [ACTIVE] => Y [SORT] => 500 [CODE] => ATT_YOUTUBE [DEFAULT_VALUE] => [PROPERTY_TYPE] => S [ROW_COUNT] => 1 [COL_COUNT] => 30 [LIST_TYPE] => L [MULTIPLE] => N [XML_ID] => [FILE_TYPE] => [MULTIPLE_CNT] => 5 [TMP_ID] => [LINK_IBLOCK_ID] => 0 [WITH_DESCRIPTION] => N [SEARCHABLE] => N [FILTRABLE] => N [IS_REQUIRED] => N [VERSION] => 1 [USER_TYPE] => [USER_TYPE_SETTINGS] => [HINT] => [PROPERTY_VALUE_ID] => [VALUE] => [DESCRIPTION] => [VALUE_ENUM] => [VALUE_XML_ID] => [VALUE_SORT] => [~VALUE] => [~DESCRIPTION] => [~NAME] => Видео (youtube ссылка) [~DEFAULT_VALUE] => ) [ATT_DOC] => Array ( [ID] => 63 [TIMESTAMP_X] => 2018-07-24 20:11:42 [IBLOCK_ID] => 2 [NAME] => Файл [ACTIVE] => Y [SORT] => 500 [CODE] => ATT_DOC [DEFAULT_VALUE] => [PROPERTY_TYPE] => F [ROW_COUNT] => 1 [COL_COUNT] => 30 [LIST_TYPE] => L [MULTIPLE] => N [XML_ID] => [FILE_TYPE] => [MULTIPLE_CNT] => 5 [TMP_ID] => [LINK_IBLOCK_ID] => 0 [WITH_DESCRIPTION] => N [SEARCHABLE] => N [FILTRABLE] => N [IS_REQUIRED] => N [VERSION] => 1 [USER_TYPE] => [USER_TYPE_SETTINGS] => [HINT] => [PROPERTY_VALUE_ID] => [VALUE] => [DESCRIPTION] => [VALUE_ENUM] => [VALUE_XML_ID] => [VALUE_SORT] => [~VALUE] => [~DESCRIPTION] => [~NAME] => Файл [~DEFAULT_VALUE] => ) ) [DISPLAY_PROPERTIES] => Array ( ) [IBLOCK] => Array ( [ID] => 2 [~ID] => 2 [TIMESTAMP_X] => 24.04.2024 15:01:56 [~TIMESTAMP_X] => 24.04.2024 15:01:56 [IBLOCK_TYPE_ID] => content [~IBLOCK_TYPE_ID] => content [LID] => h2 [~LID] => h2 [CODE] => press-center [~CODE] => press-center [API_CODE] => [~API_CODE] => [NAME] => Пресс центр [~NAME] => Пресс центр [ACTIVE] => Y [~ACTIVE] => Y [SORT] => 500 [~SORT] => 500 [LIST_PAGE_URL] => /press-center/ [~LIST_PAGE_URL] => /press-center/ [DETAIL_PAGE_URL] => #SITE_DIR#/press-center/#SECTION_CODE#/#ELEMENT_CODE#/ [~DETAIL_PAGE_URL] => #SITE_DIR#/press-center/#SECTION_CODE#/#ELEMENT_CODE#/ [SECTION_PAGE_URL] => #SITE_DIR#/press-center/#SECTION_CODE#/ [~SECTION_PAGE_URL] => #SITE_DIR#/press-center/#SECTION_CODE#/ [CANONICAL_PAGE_URL] => [~CANONICAL_PAGE_URL] => [PICTURE] => [~PICTURE] => [DESCRIPTION] => [~DESCRIPTION] => [DESCRIPTION_TYPE] => text [~DESCRIPTION_TYPE] => text [RSS_TTL] => 24 [~RSS_TTL] => 24 [RSS_ACTIVE] => Y [~RSS_ACTIVE] => Y [RSS_FILE_ACTIVE] => N [~RSS_FILE_ACTIVE] => N [RSS_FILE_LIMIT] => [~RSS_FILE_LIMIT] => [RSS_FILE_DAYS] => [~RSS_FILE_DAYS] => [RSS_YANDEX_ACTIVE] => N [~RSS_YANDEX_ACTIVE] => N [XML_ID] => [~XML_ID] => [TMP_ID] => a17787485b19cc768a6ee151d630a1fd [~TMP_ID] => a17787485b19cc768a6ee151d630a1fd [INDEX_ELEMENT] => Y [~INDEX_ELEMENT] => Y [INDEX_SECTION] => Y [~INDEX_SECTION] => Y [WORKFLOW] => N [~WORKFLOW] => N [BIZPROC] => N [~BIZPROC] => N [SECTION_CHOOSER] => L [~SECTION_CHOOSER] => L [LIST_MODE] => [~LIST_MODE] => [RIGHTS_MODE] => S [~RIGHTS_MODE] => S [SECTION_PROPERTY] => Y [~SECTION_PROPERTY] => Y [PROPERTY_INDEX] => N [~PROPERTY_INDEX] => N [VERSION] => 1 [~VERSION] => 1 [LAST_CONV_ELEMENT] => 0 [~LAST_CONV_ELEMENT] => 0 [SOCNET_GROUP_ID] => [~SOCNET_GROUP_ID] => [EDIT_FILE_BEFORE] => [~EDIT_FILE_BEFORE] => [EDIT_FILE_AFTER] => [~EDIT_FILE_AFTER] => [SECTIONS_NAME] => Разделы [~SECTIONS_NAME] => Разделы [SECTION_NAME] => Раздел [~SECTION_NAME] => Раздел [ELEMENTS_NAME] => Элементы [~ELEMENTS_NAME] => Элементы [ELEMENT_NAME] => Элемент [~ELEMENT_NAME] => Элемент [REST_ON] => N [~REST_ON] => N [EXTERNAL_ID] => [~EXTERNAL_ID] => [LANG_DIR] => / [~LANG_DIR] => / [SERVER_NAME] => sqb.uz [~SERVER_NAME] => sqb.uz ) [SECTION] => Array ( [PATH] => Array ( [0] => Array ( [ID] => 6 [~ID] => 6 [CODE] => [~CODE] => [XML_ID] => [~XML_ID] => [EXTERNAL_ID] => [~EXTERNAL_ID] => [IBLOCK_ID] => 2 [~IBLOCK_ID] => 2 [IBLOCK_SECTION_ID] => [~IBLOCK_SECTION_ID] => [SORT] => 500 [~SORT] => 500 [NAME] => UZ [~NAME] => UZ [ACTIVE] => Y [~ACTIVE] => Y [DEPTH_LEVEL] => 1 [~DEPTH_LEVEL] => 1 [SECTION_PAGE_URL] => /press-center/ [~SECTION_PAGE_URL] => /press-center/ [IBLOCK_TYPE_ID] => content [~IBLOCK_TYPE_ID] => content [IBLOCK_CODE] => press-center [~IBLOCK_CODE] => press-center [IBLOCK_EXTERNAL_ID] => [~IBLOCK_EXTERNAL_ID] => [GLOBAL_ACTIVE] => Y [~GLOBAL_ACTIVE] => Y [IPROPERTY_VALUES] => Array ( [SECTION_META_TITLE] => UZ [ELEMENT_META_TITLE] => UZ [ELEMENT_META_KEYWORDS] => UZ, SQB, SQB UZ [ELEMENT_META_DESCRIPTION] => ) ) [1] => Array ( [ID] => 88 [~ID] => 88 [CODE] => news-uz [~CODE] => news-uz [XML_ID] => [~XML_ID] => [EXTERNAL_ID] => [~EXTERNAL_ID] => [IBLOCK_ID] => 2 [~IBLOCK_ID] => 2 [IBLOCK_SECTION_ID] => 6 [~IBLOCK_SECTION_ID] => 6 [SORT] => 20 [~SORT] => 20 [NAME] => Yangiliklar [~NAME] => Yangiliklar [ACTIVE] => Y [~ACTIVE] => Y [DEPTH_LEVEL] => 2 [~DEPTH_LEVEL] => 2 [SECTION_PAGE_URL] => /press-center/news-uz/ [~SECTION_PAGE_URL] => /press-center/news-uz/ [IBLOCK_TYPE_ID] => content [~IBLOCK_TYPE_ID] => content [IBLOCK_CODE] => press-center [~IBLOCK_CODE] => press-center [IBLOCK_EXTERNAL_ID] => [~IBLOCK_EXTERNAL_ID] => [GLOBAL_ACTIVE] => Y [~GLOBAL_ACTIVE] => Y [IPROPERTY_VALUES] => Array ( [SECTION_META_TITLE] => Yangiliklar [ELEMENT_META_TITLE] => Yangiliklar [ELEMENT_META_KEYWORDS] => Yangiliklar, SQB, SQB Yangiliklar [ELEMENT_META_DESCRIPTION] => ) ) ) ) [SECTION_URL] => /press-center/news-uz/ [META_TAGS] => Array ( [TITLE] => Oʻzsanoatqurilishbank J.P.Morgan tomonidan tashkil etilgan «Emerging Markets Credit Conference» anjumanida ishtirok etdi [ELEMENT_CHAIN] => Oʻzsanoatqurilishbank J.P.Morgan tomonidan tashkil etilgan «Emerging Markets Credit Conference» anjumanida ishtirok etdi [BROWSER_TITLE] => Oʻzsanoatqurilishbank J.P.Morgan tomonidan tashkil etilgan «Emerging Markets Credit Conference» anjumanida ishtirok etdi [KEYWORDS] => Oʻzsanoatqurilishbank J.P.Morgan tomonidan tashkil etilgan «Emerging Markets Credit Conference» anjumanida ishtirok etdi, SQB, SQB Oʻzsanoatqurilishbank J.P.Morgan tomonidan tashkil etilgan «Emerging Markets Credit Conference» anjumanida ishtirok etdi [DESCRIPTION] => ) )

24.09.2021 12:25

Другие новости

24.04.2024 10:57:32
O’zsanoatqurilishbank mehnat muhofazasi va xavfsizligi bo’yicha o’tkazilgan tanlovda g’olib deb topildi.

Tanlov davlat muassasalari va jamoat xizmati xodimlari kasaba uyushmasi tizimidagi tashkilotlar o’rtasida, “Mehnat muhof ...

24.04.2024 10:55:59
Oʼzsanoatqurilishbank koʼrsatkichlari keskin oʼzgardi

Bankers.uz nashri Oʼzbekiston banklarining 2024 yil 1-chorakdagi moliyaviy ...